patronbernard
24.06.2026, 09:28
...Freely adapted from Klaus Kinski and François Villon:
...🎼 📢 "I'm so craving🎶 a 🍓 strawberry milkshake 🎶" 🥵🥵🥵
...how wonderful it is to open the freezer, pop a couple of “Mara des Bois” into a glass, add milk, a little sugar, give it a stir—boom—strawberry milk... a fantastic refreshment when it’s 36° in the shade...😋😋😋
11 Likes
2 Comments
Comments
Ich sitze gerade im Garten und trinke ..... Erdbeermilch 😀 um ganz genau zu sein Yoghurt. Mein Rezept: Erdbeeren, Honig, Mandelmus und Yoghurt. Zauberstab natürlich auch. Ich liebe es!
Batavia
24.06.2026, 10:29
Genial 😄 warum bin ich da nicht schon längst selbst drauf gekommen - wir sofort umgesetzt